Komplett CRM for småbedrifter

Corrado er Norbits rimeligste og mest komplette kundeoppfølgingssystem, og passer for småbedrifter fra 1 til ca 20. ansatte. Corrado er et komplett kontor-støttesystem som er fullt integrert med AthenaPos kasse programvare. Corrado har i tillegg alle de funksjoner du forventer av et moderne kontorstøttesystem. Kundeoppfølging tett integrert med tilbud, ordre og fakturamodul. Komplett elektronisk avtalebok for full oversikt over de ansatte sine aktiviteter. Dokumentbehandling for enkel utsendelse og gjenfinning av all korrespondanse med dine forretningsforbindelser.

Fakturering

Corrado sine funksjoner rundt tilbud, ordre og fakturering gir deg markedets mest oversiktlige og effektive skjermbilder for å gjennomføre ditt salg. Brukerterskelen for å komme igang med Corrado er så lav at det er en fryd å bruke løsningen.

Kundeoppfølging

Kunde- og kontaktregisterert er kjernen i programmet.  Her finner man enkelt alle sine kunder, kontakter, tilbud, ordrer, dokumenter, avtaler samt annen ralevant informasjon. Du kan filtrere og lage utvalg på kundemassen din på tvers av alle tenkelige kriterier, slik at man for eksempel enkelt kan gjøre markedsaktiviteter rettet direkte mot et utvalg av kunder

Lagerstyring / logistikk

Vareregisteret i Corrado er knyttet mot leverandørregister og kan enkelt organiseres i varegrupper. Vareregisteret har bestillings og innkjøpsfunklsjoner med blant annet autoamtiske bestillingsforslag basert på åpne ordrer og min.-/makslager. Enkle lagerstyringsfunksjoner med varemottak og varetelling gjør at du alltid har oversikt over lageret ditt.

Timeregistrering

Med Corrado kan man enkelt registrere all tidsbrukt for sine ansatte. Dette gjelder både timer som skal faktureres kunde og interntid i selskapet. Det ligger enkel rutiner for å fakturere eksterntid, og ellers oversiktlige rapporter for tidsforbruk pr. ansatt, timetype, prosjet etc.

"Stort system til liten pris"

  • Kunde-/leverandørarkiv med kontaktinformasjon.
  • Avtalebok.
  • Tilbud, ordre, fakturering.
  • Kasse-/kontantsalg både fra Corrado og via AthenaPos.
  • Innkjøp, varemottak.
  • Varearkiv
  • Rabattmatrise.
  • Dokumentbehandling.
  • Prosjekt/avdeling.
  • Timeregistrering.
  • Avanserte utvalgsmuligheter.
  • Statistikk på kunder og leverandører.
  • En mengde rapporter.
  • Eksport til en rekke regnskapssystem.